Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen » Klanttevredenheidsonderzoek

Terug naar het overzicht

Waarom laat G&O een klanttevredenheidsonderzoek uitvoeren?

G&O wil graag dat huurders meedenken en daarom horen wij graag jouw ervaring, mening en gevoel over onze organisatie. Wij hechten grote waarde aan alle input van onze huurders. Hiermee lever je een bijdrage aan het verbeteren van onze dienstverlening.

Wie voert het klanttevredenheidsonderzoek uit?

Het klanttevredenheidsonderzoek wordt uitgevoerd door Het Kwaliteitscentrum Woningcorporaties Huursector (KWH). KWH is een gecertificeerde instantie waarmee wij een verwerkersovereenkomst hebben. KWH is aangesloten bij de MOA (Markt Onderzoek Associatie) en moet voldoen aan een gedragscode voor onderzoek en statistiek en bijbehorende geheimhoudingsverklaring.

Hoe gaat G&O om met mijn persoonsgegevens?

G&O hecht veel waarde aan het beschermen van persoonsgegevens en de wijze waarop deze worden verwerkt. Wij hebben daarom beveiligingsmaatregelen genomen om persoonsgegevens te beschermen. Dit is in onze privacyverklaring opgenomen. Hierin is ook benoemd dat we persoonsgegevens gebruiken om klanttevredenheidsonderzoeken uit te (laten) voeren en dat je het recht hebt om je af te melden voor dit onderzoek. 

Hoe gaat G&O om met mijn gegeven antwoorden?

De antwoorden op de vragen worden anoniem verwerkt. In de vragenlijst wordt gevraagd of je jouw antwoorden met ons wil delen. Alleen als je dit vinkje aanzet, worden jouw antwoorden met ons gedeeld. Dit is niet verplicht, je mag zelf beslissen of je dit niet of wel wilt.

Woningcorporatie G&O

Verhalen uit het Gooi en Omstreken

Het laatste nieuws

Meer nieuws
x